شناسهٔ خبر: 179023 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قالیباف :رفتار رئیس سازمان برنامه و بودجه اصلا درست نیست،اجرای قانون برای ایشان اهمیتی ندارد

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز صبح اعلام کردند که کار داریم و نمی‌توانیم در مجلس حضور پیدا کنیم! انصاف نیست که آقای میرکاظمی در مجلس حضور پیدا نکرد، چه کاری مهم‌تر از اینکه می‌خواهیم کار قانون را پیگیری کنیم.

به گزارش«نماینده» محمد باقر قالبیاف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) از عدم حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس گلایه کرد.

وی در روند بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند(الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در تذکری اظهار کرد: ما از چهارشنبه هفته قبل به آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوتنامه داده بودیم تا در جلسه امروز مجلس حضور پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این انصاف نیست که رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه حضور پیدا نکند؛ بر اساس قانون ایشان موظف به حضور در جلسه مجلس هستند اما آقای میرکاظمی امروز ساعت ۷:۳۰ صبح اعلام کردند که کار داریم و نمی‌توانیم در مجلس حضور پیدا کنیم! چه کاری مهم‌تر از اینکه می‌خواهیم کار قانون را پیگیری کنیم؟ اگر بناست مجلس کار نظارتی خود را انجام ندهد این که نمی‌شود؛ حتماً به دوستان بفرمایید باید به جلسه تشریف بیاورند.

نظر شما