شناسهٔ خبر: 178995 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تروریسم رسانه ای دشمن پایگاه‌های هویتی کشور را هدف گرفت

کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تروریسم رسانه ای دشمن اهداف فرهنگی و هویت ساز نظام اسلامی را هدف گرفته است.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی عنوان کرد: هم اکنون نبرد جدی در عرصه رسانه بین کشورمان و استکبار در جریان است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، آرایش رسانه ای کشورمان در مصاف با استکبار را ضروری دانست و ادامه داد: در این نبرد نابرابر باید از فرهنگ و هویت ذاتی ام القرای جهان اسلام همانند دوران دفاع مقدس حراست کنیم.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: برای مقابله با تروریسم رسانه ای دشمن باید اتحاد و انسجام ملی تقویت شود.

وی تصریح کرد: دشمن با ناامیدی از مصاف نظامی با کشورمان هجمه وسیع فرهنگی با ابزار رسانه را در پیش گرفت.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به فعالیت ۳۶۰ شبکه ماهواره ای علیه کشورمان از سوی استکبار افزود: بررسی ها نشان می دهد که این شبکه های ضد دینی آبشخور واحدی در آنسوی مرزها دارند.

کریمی فیروزجایی با اشاره به فتنه اخیر که دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به یاری آشوبگران آمده است افزود: هماهنگی واحدهای نظامی دشمن در کردستان عراق با شبکه رسانه ای و بهره گیری از فضای مجازی بیانگر ابعاد خطرناک حوادث اخیر است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تجلیل از تلاش‌های پلیس مقتدر و سربازان گمنام در شناسایی کانون‌های اصلی غائله اخیر یادآور شد: براندازان با نقاب معترض و بهره گیری از تاکتیک های روانی و مظلوم نمایی، امنیت ملی را هدف گرفته اند.

وی گفت: پلیس بعنوان مظهر اقتدار قانون در وقایع اخیر با خویشتنداری و تحمل خسارت جانی و مالی از آسیب رسانی به مردم جلوگیری کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه هیچ کشوری در دنیا اغتشاش و آشوب را برنمی‌تابد، افزود: ایجاد آشوب و ناامنی نسخه نوشته شده دشمنان قسم خورده انقلاب برای کاهش سرعت پیشرفت و بالندگی کشورمان است.

وی، تقویت پایه های فرهنگی را ضرورت حیاتی برای مقابله با شبیخون فرهنگی استکبار دانست و افزود: سربازان فرهنگی انقلاب در جنگ نرم باید اتاق فرمان متحد و بهم پیوسته و همسو با آرمان‌های رفیع نظام اسلامی داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات فرهنگی واقتصادی در کشور افزود: رویکرد مجلس و دولت ساماندهی نظام مسائل عمده کشور با اتکا به قدرت و توان داخلی است.

کریمی فیروزجایی، مردم را نقطه اتکا و پیشتاز آرمان‌های کشور دانست و افزود: منطق حکمرانی در کشور اعتلای فرهنگ و اندیشه های تابناک معنوی است.

نظر شما