شناسهٔ خبر: 178992 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

باید با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.

به گزارش «نماینده»، اقبال شاکری درباره اهمیت گرامیداشت ۱۳ آبان، اظهار داشت: اتفاقات اخیر در کشورمان نشان داد که هنوز لانه‌های جاسوسی آمریکا برقرار است.

وی متذکر شد: اگرچه ما لانه جاسوسی را سفارت سابق آمریکا می‌دانیم، اما فتنه‌های مختلف در کشورمان نشان می‌دهد که لانه‌های جاسوسی آمریکا هنوز فعال است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اقدام درستی بود و ما باید دیگر لانه‌های جاسوسی کوچک و خرد آمریکا در کشورمان را هم نابود کنیم.

شاکری ادامه داد: برخی از افراد در داخل کشورمان نفوذی و عوامل آمریکا هستند و دست به اقدامات خرابکارانه و تروریستی می‌زنند که باید با این افراد برخورد قاطع شود.

وی اظهار داشت: کاملاً مشخص است که برخی از افراد نفوذی از آمریکا خط می‌گیرند و نهادهای نظارتی هم بارها در این باره گزارشهایی را ارائه دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا به صورت علنی در امور جمهوری اسلامی ایران دخالت می‌کند. ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.

نظر شما