شناسهٔ خبر: 178987 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تحریم‌های ضدایرانی کانادا رفتاری مداخله جویانه و غیرمسئولانه است

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد این روزها شاهد رفتارهای غیرمسئولانه، مداخله جویانه و غیر سازنده از سوی کشورهایی مانند کانادا هستیم.

به گزارش «نماینده»، محمد عباس زاده مشکینی در رابطه با تحریم 4 فرد و 2 نهاد ایرانی از سوی کانادا، گفت: متاسفانه غربی ها کشورمان را تحریم دارویی کردند که این رفتار آنها بر خلاف حقوق اولیه بشر است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استانداردهای دوگانه غربی ها طنز تلخی است، اظهار کرد: در واقع این روزها شاهد رفتارهای غیرمسئولانه، مداخله جویانه و غیر سازنده از سوی کشورهایی مانند کانادا هستیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه غربی ها تلاش کردند با سوء استفاده از شرایط داخلی کشورمان زمینه تنش آفرینی و آشوب را فراهم کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که با شکست این نقشه، اقدام به گرفتن ژست انسان دوستانه کرده و با اعمال تحریم خود را مدافع مردم معرفی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تحریم های اعمال شده از سوی کانادا طی چند ماه گذشته بر خلاف قوائد بین المللی و دیپلماتیک است، افزود: متاسفانه باید اذعان کرد کانادا با سیاست های واشنگتن همسو است و این تحریم ها نیز در راستای اقدامات آمریکایی ها محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بدون شک اعمال چنین تحریم هایی نمی تواند به نظام اسلامی و ملت ایران آسیب بزند

نظر شما