شناسهٔ خبر: 178984 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حماسه ۱۳ آبان فرصتی برای خنثی‌سازی نقشه‌های مستکبران است/ لزوم تکیه بر جهاد تبیین در مقابل جنگ شناختی دشمن

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله سیزدهم آبان فرصتی برای خنثی سازی نقشه های دشمنان است.

به گزارش «نماینده»، اصغر سلیمی با اشاره به فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد استکبار ستیزی، گفت: این واقعه نشان داد ایستادگی یک ملت می تواند قدرت پوشالی طاغوتیان را درهم بشکند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان پشتوانه های اصلی نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: همین جوانان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به دنیا نشان دادند کاخ سفید درصدد خیرخواهی ملت ها نیست.

وی با اشاره به اینکه امروزه نیز آمریکایی ها با به راه انداختن جنگ شناختی درصدد القاء مولفه های مسموم به نسل جوان هستند، ادامه داد: بر این اساس باید با تکیه بر جهاد تبیین همه ره آوردهای یوم الله سیزدهم آبان ماه برای نسل های جدید به خوبی تشریح شود. در واقع این روز فرصتی برای خنثی سازی نقشه های دشمنان محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه جنگ بین حق و باطل همچنان ادامه دارد، افزود: بر این اساس مشاهده می شود که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکایی ها همچنان به دنبال تنش آفرینی به بهانه های مختلف در کشورمان است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بدون شک پیروزی با جبهه حق خواهد بود؛ همچنان که ملت ایران با ایستادگی در برابر ظلم دارای عزت و سربلندی هستند.

نظر شما