شناسهٔ خبر: 178972 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نقش دانش‌آموزان برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌ها بسیار با اهمیت است

حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان روز دانش آموز، گفت: نقش دانش آموزان برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار با اهمیت است.

به گزارش «نماینده»، رضا حاجی پور در آستانه ۱۳ آبان روز دانش آموز، عنوان کرد: سیزدهم آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد تشدید خصومت‌های زورگویان عالم به‌ویژه شیطان بزرگ علیه مردم ایران هستیم. عدم موفقیت دشمنان ما در طول این سال‌ها آن‌ها را به این طمع انداخته است که با پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی در سطوح مختلف اجتماع، اهداف استعماری خود را دنبال کنند اما ملت بصیر و انقلابی ایران به این حقیقت واقف‌اند و بار دیگر نیز همچون گذشته، دشمنان را ناکام می‌گذارند و دستان پلید آنان را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: بدون تردید در این مسیر، نقش آموزش‌وپرورش برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار مهم و اثربخش است تا دانش آموزان هم هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: این روز را باید به دانش آموزان عزیز، معلمان گرامی و ملت فهیم ایران تبریک بگوییم و امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در جهت بی‌اثر نمودن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم.

نظر شما