شناسهٔ خبر: 178960 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لزوم بازنگری و اصلاح طرح "پارک حاشیه‌ای تهران"

امانی عضو کمیسیون برنامه شورای شهر تهران با اشاره به اجرای طرح پارک حاشیه‌ای و انتقاد شهروندان از تعرفه بالای این طرح گفت: مبلغی که از شهروندان بابت این طرح گرفته می‌شود باید مطابق با خدمات ارائه شده باشد در غیر این صورت باید هزینه پارک حاشیه‌ای اصلاح شود.

به گزارش «نماینده»، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به انضباط شهری اظهار کرد: حتماً باید به انضباط شهری توجه شود و در غیر این صورت شاهد مشکلاتی در سطح شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به کسری پارکینگ در پایتخت تصریح کرد: خوشحالم که شهرداری تهران در قالب طرح " نهضت تأمین پارکینگ" به این موضوع پرداخته است و این مسئله در اولویت‌های شهری قرار دارد؛ امیدوارم این کار مداوم و مستمر باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ادامه به اجرای طرح "مدیریت پارک حاشیه‌ای" در شهر تهران اشاره و تصریح کرد: اینکه در سطح شهر تهران انضباط‌بخشی کنیم و مکان‌هایی برای پارک خودرو در سطح معابر برای شهروندان در نظر گرفته شود، کار پسندیده‌ای است چرا که جلوی بسیاری از هرج و مرج‌ها و درگیرهای احتمالی بین شهروندان در ارتباط با مکان پارک گرفته خواهد شد

امانی با بیان اینکه باید تمهیداتی فراهم شود که شهروندان به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکشن مکان پارک خودرو خود را مشخص کنند، ادامه داد: این مسئله باید مورد توجه شهرداری تهران قرار گیرد.

وی به مسئله اخذ تعرفه پارک حاشیه‌ای از شهروندان هم اشاره کرد و متذکر شد: مبلغی که از شهروندان بابت پارک حاشیه‌ای گرفته می‌شود باید مطابق با خدمات ارائه شده در این زمینه باشد و در غیر این صورت باید نحوه هزینه پارک حاشیه‌ای اصلاح شود.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: در صورتی که دریافتی از شهروندان بابت پارک خودرو(در طرح پارک حاشیه‌ای) در قابل خدماتی که در قالب پارک حاشیه‌ای ارائه می‌شود، معادل نباشد، باید تغییر کند.

نظر شما