شناسهٔ خبر: 178952 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد شکست دسیسه اتاق‌های فکر کاخ سفید علیه ایران هستیم/ تحریم مجدد بی‌اثر است

علی علیزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد مقامات کاخ سفید تلاش می کنند حمایت از اغتشاشات و اعمال تحریم های جدید، در عرصه بین الملل آبرویی برای خودشان دست و پا کنند.

به گزارش «نماینده» علی عیلیزاده ، در واکنش به ادامه حمایت آمریکا از اغتشاشات رخ داده در کشورمان و تحریم 13 فرد و 3 نهاد دیگر، گفت: ایالات متحده همانند غریقی است که دست و پا می زند تا شاید بتواند خودش را نجات دهد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتاق های فکر و قرارگاه های عملیاتی آمریکا با کمک رژیم نامشروع اشغالگر قدس، همپیمانان غربی و منطقه ای آنها ماه ها تلاش کردند زمینه تنش در کشورمان را فراهم کنند اما دسیسه آنها با بصیرت مردم ایران طی چند روز خنثی شد.

وی ادامه داد: بنابراین مقامات کاخ سفید تلاش می کنند از طرح موضع گیری رسانه ای و سیاسی آبرویی برای خودشان دست و پا کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها بازه زمانی 10 ساله از سال 2010 تا 2020 برای مقابله با کشورمان تعیین کرده بودند که این برنامه آنها عملیاتی نشد، افزود: بنابراین می توان اذعان کرد تحریم های اخیر موضوع جدیدی نیست زیرا در زمان ترامپ نیز شدیدترین تحریم ها اعمال شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک سیاست ضدایرانی حمایت از اغتشاشات ادامه خواهد داشت اما سیاستمداران کاخ سفید بدانند راه بجایی نخواهند برد.

نظر شما