شناسهٔ خبر: 178934 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

«فاطمی‌امین» به تنهایی نمی‌تواند مشکلات وزارت صمت را حل کند/ احتمال رأی‌آوری ۵۰ درصدی استیضاح

فاطمی امین یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تقریبا فضا را برای استیضاح وزیر صمت ۵۰، ۵۰ می‌بینم، همان اندازه که احتمال ابقای ایشان در سمت وزارت صمت وجود دارد، به همان اندازه هم احتمال رأی‌آوری استیضاح آقای فاطمی‌امین وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، خلیل بهروزی‌فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس که به تازگی مطرح شده است، اظهار کرد: آقای فاطمی‌امین در این مدت فرصت آنچنانی نداشته که ما امروز بتوانیم عملکردش را درست و در فضایی منطقی ارزیابی کنیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم که در همین مدت کوتاه هم آقای فاطمی‌امین یک سری اقدامات مثبتی انجام داده، گرچه بنده هم نسبت به عملکرد وزارتخانه صمت نقد دارم، البته ضعف‌هایی در وزارتخانه وجود دارد که باید اصلاح شود، اما آقای فاطمی‌امین در این مدت عملکرد مثبتی داشته است.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه باندهای مافیایی در وزارتخانه صمت از گذشته وجود داشته و ریشه دوانده است، گفت: امروز تنها فقط و فقط آقای فاطمی‌امین نمی‌تواند این مشکل را در مدت کوتاهی حل کند.

بهروزی‌فر تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر آقای فاطمی‌‎امین استیضاح شود، بعضی از وزرای دیگر در این زمینه مقدم‌تر هستند، زیرا بعضی از وزرا از ایشان ضعیف‌تر عمل کرده‌اند؛ بنده به همین دلیل مخالف استیضاح ایشان هستم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فضای کلی مجلس درباره استیضاح فاطمی‌امین، اظهار کرد: بنده تقریبا فضا را برای استیضاح وزیر صمت ۵۰، ۵۰ می‌بینم، همان اندازه که احتمال ابقای ایشان در سمت وزارت صمت وجود دارد، به همان اندازه هم احتمال رأی‌آوری استیضاح آقای فاطمی‌امین وجود دارد.

نظر شما