شناسهٔ خبر: 178914 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دشمن خود را از براندازی نظام عاجز می بیند

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه دشمن خود را از براندازی نظام عاجز می بیند، گفت: باید وحدت و یکپارچگی خود را برای فائق آمدن به نقشه های شوم دشمن حفظ کنیم.

به گزارش «نماینده»، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برنامه ریزی دشمن علیه وحدت مردم، افزود: آنها درصدد آسیب رساندن به وحدت در حوزه های مختلف از جمله وحدت مذهبی و وحدت اقوام مختلف ایران بودند.

وی با اشاره به اینکه قوم کرد، لر، بلوچ و فارس در طی دوران قبل و بعد از انقلاب و در حین جنگ از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند اما دشمن امروز به وحدت آحاد ملت چشم طمع دوخته است، ادامه داد: دشمن تلاش کرد تا با ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت و کرد و فارس برای هدف قرار دادن این وحدت استفاده کند.

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت مثال زدنی با دشمن همراهی نکردند و نقشه آنها را نقش بر آب کردند و چون تیر دشمن با عدم همراهی اقوام ایرانی به سنگ خورد، با سوءاستفاده از ناآرامی ها از مردم انتقام گرفته و حادثه تروریستی شیراز را رقم زدند که بسیار دلخراش و سنگین بود.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز افزود: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند لذا باید مراقب بود.

عباسی با تاکید بر اینکه دشمن روی اعتراضات و ناآرامی سوار می شود و آن را تبدیل به آشوب و اغتشاش می کند اظهار داشت: نباید به دشمن میدان و اجازه ورود داد. حادثه تروریستی شیراز ماحصل تفرقه و اختلافاتی بود که عده ای به ناحق به آن دامن زدند و سعی کردند نیروهای امنیتی و انتظامی خدوم را تضعیف کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس، ادامه داد: ثمره تضعیف سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اقدامات تروریستی است که مشابه آن ناجوانمردانه در شیراز به وقوع پیوست.

عضو کمیسیون کشاورزی، اب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: باید هوشیار باشیم تا به آتشی که دشمن درصدد روشن نگاه داشتن آن است ندَمیم و در حد توان خود این آتش را خاموش کنیم. متاسفانه برخی از سیاسیون، فعالین فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افراد ذی نفوذ در قائله یک ماه اخیر امتحان خوبی پس ندادند و بعضا یا سکوت کردند و یا همراهی نمودند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه تکلیف خود را با مجموعه ای که کمر به توقف مسیر پیشرفت نظام بسته است، مشخص کنیم و متوجه نقشه شوم دشمن باشیم، عنوان کرد: دشمن خود را از براندازی نظام عاجز می بیند. باید وحدت و یکپارچگی خود را برای فائق آمدن به نقشه های شوم دشمن حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: در حوادث اخیر اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا و برخی کشورهای غربی دیگر، مسئولین ایران را تحریم کردند اما ما برای هیچ کشوری در این رابطه پرونده قضائی یا تحریم اعمال نکردیم. باید با پیگیری در مجامع بین المللی، تکلیف خود را با کشورهای حامی حوادث اخیر داخل کشور که در قالب رسانه ای، مالی و سیاسی از این جریانات آشوب طلب حمایت کردند مشخص کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراودات و روابط خود را با کشورهایی که با همراهی با فتنه گران داخلی و خارجی کشور در حال تخاصم یا جنگ با ما هستند، در حوزه های اقتصادی، سیاسی و حقوقی بازنگری کنیم، تصریح کرد: امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی با ایران وارد جنگ مشارکتی – نیابتی شده اند و با اجیر کرده عده ای در داخل و خارج کشور از آنها حمایت می کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن با قراردادن فضای مجازی در اختیار عده ای آنها را برای ایجاد ناآرامی اجیر می کند و مجلس درصدد پیگیری قانونی این موارد است.

نظر شما