شناسهٔ خبر: 178892 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمران اغتشاشات، شریک جرم اقدام تروریستی شیراز هستند و باید محاکمه شوند

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آمران اغتشاشات اخیر، شریک جرم در اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ هستند و باید محاکمه شوند و قوه قضاییه باید قاطعانه با این افراد برخورد کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز گفت: آمران اغتشاشات روزها و هفته های اخیر در کشور؛ شریک جرم صورت گرفته در حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ هستند و باید محاکمه شوند و قوه قضائیه باید قاطعانه با این افراد برخورد کند.

وی افزود: سوال اینجاست که کسانی که در ایام عاشورا و اغتشاش فضاسازی کرده و بیانیه صادر می‌کردند چرا در قبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز سکوت اختیار کرده اند و واکنشی نشان نمی دهند؟!

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونستی را عاملان اصلی جنایت صورت گرفته در حرم حضرت شاهچراغ در شیراز می دانیم و این کار کار سرویس‌های جاسوسی آنهاست.

سلیمی خاطرنشان کرد: دشمنان ما باید بدانند که رفتار غیر انسانی آنها بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران همانطور که در حوادث مشابه نشان داده انتقام سختی را از آمران و عاملان این جنایت خواهد گرفت.

وی افزود: جریان رسانه‌ای غرب و وابسته به غرب سعی دارد تا با فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران مسیر را برای ورود تروریست‌ها به کشور و ایجاد ناامنی در ایران هموار سازد که البته باید بدانند که در رسیدن به این هدف خود ناکام خواهند ماند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: ایران اینترنشنال، بی بی سی و غیره که در ایام اغتشاش خود را در ظاهر دلسوز ملت ایران نشان می دادند چرا در قبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز سکوت کرده‌اند و در حالیکه می بینند که مردم بیگناه در این حادثه تروریستی به شهادت رسیده اند آن را محکوم نمی کنند؟

سلیمی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است تا در آستانه روز ملی مبارزه با اسکتبار در ۱۳ آبان یک نوع از هم گسیختگی را در کشور ما ایجاد کند اما باید بداند که در ۱۳ آبان امسال ملت ایران پرشور تر و منسجم تر از همیشه در راهپیمایی و تجمع روز ۱۳ آبان شرکت خواهد کرد و اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

نظر شما