شناسهٔ خبر: 178840 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آمریکا به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و تامین منافع خود است

شلمزاری عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت : آمریکا نگران هیچ چیزی جز منافع خود نیست و قطعاً آنها نگران مردم ایران نیستند بلکه میخواهند با تضعیف انقلاب منافع خود را کسب کنند.

به گزارش «نماینده»، قدرت الله شلمزاری با اشاره به تلاش آمریکا برای تضعیف انقلاب، اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی پیش از انقلاب اسلامی بر کشور ما مسلط بودند و منابع کشورمان در اختیار آنها بود، اما انقلاب دست این هارا از امکانات و سرمایه های ایران قطع کرد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منافع استکبار پس از انقلاب دیگر تامین نمی شود و از روز اول انقلاب آنها به این دلایل به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بودند تا بتوانند صاحب نفت، منابع و دانش هسته ای ما شوند و اگر ادعایی غیر از این دارند دروغ و ظاهرسازی است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه آمریکا نگران هیچ چیزی جز منافع خود نیست، گفت: حقوق‌بشر آمریکایی در زندان های گوانتانامو و در حمایت از داعش و امروز حمایت از عوامل کشتار مردم یمن خود را نشان داد لذا آنها نگران مردم ایران نیستند بلکه میخواهندبا تضعیف انقلاب منافع خود را کسب کنند.

وی تصریح کرد: توسعه ایران، اصلی‌ترین دشمن آمریکا و باعث نگرانی استکبار است، پیشرفت‌های اساسی و دفاعی علت اصلی اقدامات این روزهای آمریکا و بهانه جویی های آنها است.

به گزارش خانه ملت،در ادامه حمایت‌های مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی از ناآرامی‌های اخیر در ایران نماینده دولت این کشور در امور ایران مدعی شد که تجمعات در شهرهای اطراف جهان نشان‌دهنده حمایت از مردم ایران است.

نظر شما