شناسهٔ خبر: 178745 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کمیسیون اجتماعی مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را احراز کرد

 حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تطبیق آن با اسناد بالادستی، کمیسیون اجتماعی صلاحیت وزیر کار را احراز کرد.

به گزارش «نماینده»، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در تشریح گزارش این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی با تشکیل جلسات متعدد با آقای صولت مرتضوی و بر اساس مباحث مطروحه و تعهدات شفاهی و پاسخ به سوالات نمایندگان و رفع ابهامات و ایرادات مطروحه گزارش خود را در فصل های ذیل تهیه و به استحضار ملت شریف ایران و همکاران محترم می رساند.

وی افزود: مدرک تحصیلی آقای مرتضوی با بررسی‌های به عمل آمده از وزارت علوم در رشته حقوق از دانشگاه پردیس شهید بهشتی و در مورخ ۳ آذر ۹۷ در رشته دکترای حقوق عمومی از دانشگاه غیر دولتی دولت فارغ التحصیل شده اند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: برنامه های ارائه شده وزیر کار بر اساس معیارهای عمومی در انسجام کامل و در شاخص‌های واقع گرایی صراحت و شفافیت مطلوب ازریابی شده است.

لطفی تصریح کرد: با توجه به برنامه های وزیر پیشنهادی و انطباق برنامه های ایشان با اسناد بالادستی و رسیدگی به دغدغه های و مشکلات مردم و ایجاد اشتغال و توسعه پوشش بیمه و تقویت صندوق های بازنشستگی کمیسیون اجتماعی با عنایت به موارد فوق صلاحیت صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به منظور تصدی این وزارتخانه احراز و برنامه‌های ایشان را کامل و مطلوب ارزیابی نمود.

نظر شما