شناسهٔ خبر: 178706 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

قالیباف: آمریکا به دنبال بی‌ثبات سازی داخلی، ایران است

قالیباف سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: رئیس مجلس در این جلسه با ارائه تحلیلی از پیشرفت های جبهه مقاومت در منطقه، طرح واکنشی آمریکا برای مقابله با ایران را، بی ثبات سازی داخلی دانست که پیش بینی کرد این طراحی هم شکست خواهد خورد.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل عموئی در توضیح نشست عصر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه امروز برای بررسی اتفاقات اخیر در کشور و تحلیل و شفاف سازی موضوعات پیش آمده و رسیدن به راهکارهای درست تشکیل شد. در ابتدای این نشست، رئیس کمیسیون امنیت ملی گزارشی از اقدامات مجلس در حوادث جاری ارائه کرد و بر وظیفه مجلس در آسیب شناسی ریشه ها و زمینه های بروز بحران تأکید کرد.

عموئی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان عضو فراکسیون در ادامه نشست نظرات خود را مطرح کردند، نمایندگان به افزایش سواد رسانه ای در جامعه، تقویت تولیدات فرهنگی، مسئولیت پذیری مسئولان، تربیت نسل جوان، نشاط اجتماعی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، توجه به اصل۲۷ قانون اساسی و برگزاری تجمعات، ساماندهی فضای مجازی، احترام به عواطف ملی، تمیز تجمع از اغتشاش و برخورد جدی با اغتشاشگران، برقراری گفتمان عقلانی، ساماندهی معیشت مردم، اجرای وعده های رئیس جمهور در حوزه اقتصادی، مدیریت کارآمد و بازبینی دوره ای، نقش صدا و سیما و نهادهای فرهنگی اشاره کردند.

وی تصریح کرد: قالیباف، رئیس فراکسیون انقلاب مجلس هم با ارائه تحلیل جامع از اقدامات دشمنان در سالهای گذشته برای ضربه به نظام اسلامی، تاکید کرد که علیرغم شیطنت های دشمن، انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته، جلو رفته و روز به روز قدرتمندتر شده است و این سواستفاده های اخیر هم عکس العملی به حرکت رو به جلوی کشور است.

عموئی یادآور شد: رئیس مجلس با ارائه تحلیلی از پیشرفت های جبهه مقاومت در منطقه، طرح واکنشی آمریکا برای مقابله با ایران را، بی ثبات سازی داخلی دانست که پیش بینی کرد این طراحی هم شکست خواهد خورد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، گفت: در انتهای این جلسه مقرر شد فراکسیون انقلاب اسلامی به گفت و گوهای داخلی خود برای طراحی اقدامات مثبت اجتماعی و اقتصادی ادامه دهد.

وی همچنین افزود: جلسه بعدی فراکسیون روز سه شنبه با موضوع بررسی سوابق و برنامه های آقای سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

نظر شما