شناسهٔ خبر: 178703 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اروپا با فضاسازی و اعمال تحریم درصدد ضربه به جمهوری اسلامی ایران است

علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اروپایی ها با فضاسازی های اخیر می خواهد شرایط را برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران آماده کنند.

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضا بیگی در رابطه با مطالب منتشر شده در رسانه های خارجی مبنی بر توافق اتحادیه اروپا بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی، گفت: سران اروپایی نتوانستند محدودیت های برجامی مدنظرشان را علیه کشورمان اعمال کنند لذا با توجه به حوادث اخیر داخلی، احساس می کنند زمینه برای انجام برخی اقدامات ضدایرانی‌شان فراهم شده است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اروپایی ها می خواهند فضا را برای ایجاد رخداد در کشورمان آماده کنند از این رو مسئولان مربوطه نباید غفلت کنند.

وی ادامه داد: غربی ها خصوصا اروپایی ها با فضاسازی های اخیر می خواهد شرایط را برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران آماده کند لذا در این عرصه به پشتوانه قوی مردمی نیازمند هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: بنابراین باید هر چه سریع تر اصلاح در کارکردهای جمهوری اسلامی ایران در مواجه با خواست مردم صورت بگیرد؛ در واقع اگر این موضوع محقق نشود شاهد چنین مسائلی از سوی غربی ها هستیم که زیان بار خواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها هر کاری از دستشان برآمده علیه مردم ایران انجام داده اند لذا انجام تحریم جدید نمی تواند اثربخش باشد.

نظر شما