شناسهٔ خبر: 178619 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حضور عناصر گروه‌های مختلف ضدانقلاب در میان دستگیری‌های اغتشاشات اخیر

عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت و گو با «نماینده» ، با اشاره به نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش، گفت: جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی، با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور، صبح امروز، پیش از آغاز جلسه علنی، در محل سالن مشروطه برگزار شد.

وی ادامه داد : در این جلسه یکی از معاونین وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد. در ادامه این جلسه تعدادی از نمایندگان هم به ارائه نطرات خودشان پرداختند.

عمویی اظهار کرد : بر اساس مباحث جلسه، تحولات اخیر، هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می‌کنند. همچنین براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی افزود : نمایندگان عضو فراکسیون هم در این جلسه، ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی های مردمی، بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک‌های معاند که با هدف ناامنی‌سازی جامعه، به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

نظر شما