شناسهٔ خبر: 178588 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دخالت بیگانگان در امورداخلی را نمی پذیریم

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین گفت: دخالت بیگانگان در مورد امور داخلی را نمی‌پذیریم و آنها بدون شک دلسوز ملت ما نیستند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نظری، کشورهای عضو سازمان ملل بر اساس قوانین بین المللی در حوزه های سیاسی،فرهنگی و اقتصادی مستقل هستند و لازم است همه دنیا این اصل را رعایت کنند و بدانند دوران دخالت در امور کشورها گذشته است.

وی افزود: دوران استعمار و تصمیم گیری در امور کشورها گذشته و باید بر اساس حدود تعریف شده در نظم بین الملل کشورها با هم تعامل کنند و اظهار نظر غربی ها که در پی تحرکات مشتی اغتشاش گری که در بین ملت جایگاه ندارند برای ما پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران و حاکمیت جمهوری اسلامی بر آمده از مردم است گفت: البته جمهوری اسلامی مانند هر کشوری در دنیا مخالفینی ممکن است داشته باشد و خوب است همه دولت ها متوجه این باشد مسائل داخلی ایران ارتباطی به آنها ندارد واظهاراتی نکنند که به روابط دو جانبه لطمه بزند.

وی تاکید کرد:ما دخالت بیگانگان در خصوص حوادث اخیر را نمی پذیریم و بی شک این دخالت ها نیز از سر دلسوزی برای ملت ما نیست و اگر سخن و یا مشکلی هست باید در داخل کشور به آن پرداخته شود.

نظر شما