شناسهٔ خبر: 178540 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

«بدحجابی» و «کشف حجاب» دو مقوله جدا از هم هستند

آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بدحجابی با کشف حجاب دو مقوله جدا از هم هستند. کسی که کشف حجاب می کند یا با لباس نیمه برهنه در جامعه حاضر می شود خلاف قانون و ضوابط شرع مقدس است.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره اصلاحات مرتبط با نحوه برخورد گشت امنیت اخلاقی اظهارکرد: موضوع بدحجابی با کشف حجاب دو مقوله جدا از هم هستند. کسی که کشف حجاب می کند یا با لباس نیمه برهنه در جامعه حاضر می شود خلاف قانون و ضوابط شرع مقدس است.

وی افزود: عده‌ای سازمان یافته به چنین ناهنجاری هایی (کشف حجاب) دست می زنند باید به طور جد با این متخلفان برخورد شود. البته باید توجه داشته باشیم که برخورد سلبی با بدحجابی باید مرحله آخر باشد. ماموریت دستگاه‌های مختلف مرتبط با حجاب باید مشخص و احصا شود تا مجلس بتواند نظارت داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس در زمینه نظارت بر مسئله عفاف و حجاب و عملکرد گشت‌های امنیت اخلاقی گفت:مجلس در خصوص نظارت بر عملکرد دستگاه ها در رابطه با حجاب و گشت ارشاد کوتاهی کرده و ورود نکرده است. قوانین مربوط به گشت ارشاد باید به طور کامل در کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

نظر شما