شناسهٔ خبر: 178518 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

گزینه پیشنهادی وزارت کار تجربه اقتصادی خوبی دارد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: زاهدی وفا تجربه اقتصادی و پختگی لازم را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و به نظر می‌رسد که بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه (۱۲ مهر ماه) جلسه رأی اعتماد گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس برگزار خواهد شد، گفت: حوزه اقتصادی یکی از مسائل مهمی است که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مغفول باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد GDP دولت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار داشت: موضوعات اجتماعی، مسائل مربوط به کانون‌های بازنشستگی، موضوعاتی چون حمایت از کارگران، کارمندان و بازنشستگان، وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های درمانی همگی از جمله مسائلی است که در این وزارتخانه درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مباحث مطروحه به خوبی نشان دهنده اهمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و حتماً باید فردی دارای صلاحیت و کارآمد برای هدایت این وزارتخانه انتخاب شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر فردی تجربه اقتصادی و رزومه اقتصادی خوبی داشته باشد، می‌تواند در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوبی عمل کند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید فردی باشد که در کنار توجه به موضوعات اجتماعی این وزارتخانه، به بحث‌های اقتصادی مغفول مانده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم توجه داشته باشد.

یوسفی با بیان اینکه محمدهادی زاهدی وفا هم تجربه اقتصادی و هم پختگی لازم را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد، اظهار داشت: برخی از افراد به عملکرد گذشته گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایراداتی وارد می‌دانند، اما در مجموع به نظر می‌رسد که وی بتواند در مجلس شورای اسلامی رأی لازم را برای تصدی این وزارتخانه کسب کند.

نظر شما