شناسهٔ خبر: 178489 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پایان این هفته فرصت پزشکی قانونی برای ارائه گزارش درباره مهسا امینی به اتمام می‌رسد

آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: فرصت سه هفته ای پزشکی قانونی برای ارائه گزارش نهایی و رسمی خود درباره پرونده فوت مهسا امینی تا پایان این هفته به پایان می رسد و انتظار می‌رود این گزارش تا پایان این هفته به دست مجلس برسد.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری درباره آخرین وضعیت روند پیگیری پرونده فوت مهسا امینی در مجلس، بیان کرد: پس از ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها به منظور پیگیری دقیق ابعاد پرونده مهسا امینی، دو جلسه با مسئولان نیروی انتظامی، پزشکی قانونی، سازمان اورژانس و دیگر مسئولان برگزار و گزارش های مقدماتی از دستگاه های مربوطه اخذ شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون ما منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم تا پس از دریافت گزارش، جمع بندی نهایی صورت گرفته و گزارش کمیسیون درباره ابعاد پرونده به صحن مجلس و مردم ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور، با بیان اینکه پزشکی قانونی به ما اعلام کرده بود که ظرف دو الی سه هفته نظر نهایی و رسمی خود را به مجلس اعلام می کند، اظهار کرد: بر این اساس پایان این هفته فرصت سه هفته ای پزشکی قانونی به پایان می رسد و باید گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی به مجلس ارائه شود.

نظر شما