شناسهٔ خبر: 178475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار بالای ۵۰ درصد است

بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معدل کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی کار مثبت ارزیابی می‌شود و احتمالا بالای 50 درصد به وی رای اعتماد خواهد داد.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: کمیسیون اجتماعی مجلس، دو جلسه متقن و قوی با پشتوانه تجربه دو وزیر قبلی، برای بررسی صلاحیت و برنامه وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی برگزار کرده است و به زودی به قضاوت نهایی برای صلاحیت وی خواهد رسید.

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس نیز دو جلسه را با وزیر پیشنهادی کار برگزار کرده است و نگرانی‌ها و دغدغه‌های حوزه کارگری و مطالبات این قشر زحمت کش با وی در میان گذاشته شد. وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تنها وزارتخانه‌ای است که تا آخرین لحظه عمر همراه با مردم خواهد بود به همین دلیل باید دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم به درستی در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد.

بابایی کارنامی با بیان اینکه فضای کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی کار مثبت است، ادامه داد: باتوجه به برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار و اوضاع و احوال شخصی او، معدل کلی مجلس نسبت به وی مثبت ارزیابی می‌شود و مجلس احتمالا بالای 50 درصد به وزیر پیشنهادی کار رای اعتماد خواهد داد. البته برنامه‌های زاهدی وفا به صورت دقیق و جدی درحال بررسی و ارزیابی است و تمامی مسائلی که امروز جامعه از ما توقع دارد، به طور جدی بررسی خواهد شد.

نظر شما