شناسهٔ خبر: 178441 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

خواصی که در آشوب‌ها علیه نظام موضع‌گیری کردند، مردود هستند/ نقشه دشمن را افشا کنید

 رضایی کوچی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران آشوب، زمان امتحان سیاسیون است،گفت: خواصی که برخلاف اهداف و منافع نظام موضع‌گیری کردند، مردود و اخراجی هستند، سیاسیونی نیز که سکوت کرده و موضع‌گیری نکردند، نیز ادامه فعالیت شان قابل قبول نیست.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به فضای غبارآلود آشوب و فتنه گفت: دراین فضا بصیرت سیاسیون و خواص نقش مهمی ایفا می‌کنند. در فتنه ۸۸ نیز عده‌ای از خواص و سیاسیون بصیرت لازم را نداشتند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: خواص و سیاسیون باید علاوه بر بصیرت، سکوت را کنار گذاشته، مردم را روشن کنند و نقشه دشمن را افشا نمایند. دشمنان با بهانه فوت مرحوم مهسا امینی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پشت سر این آشوب و فتنه هستند.

رضایی‌کوچی ریشه این آشوب و فتنه را در خارج از ایران خواند و گفت: سیاسیون و خواص باید با بصیرت درخصوص این آشوب‌ها اطلاع‌رسانی دقیق کنند و متوجه باشند که حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است.دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی سیاسیونی که با بی‌بصیرتی بر آتش آشوب‌ها دمیدند را مردود خواند و گفت: این سیاسیون ثابت کردند که نمی‌توان روی آنها در ادامه مسیر انقلاب حساب کرد،دوران آشوب، زمان امتحان سیاسیون است، خواصی که برخلاف اهداف و منافع نظام موضع‌گیری کردند، مردود و اخراجی هستند، سیاسیونی نیز که سکوت کرده و موضع‌گیری نکردند، نیز ادامه فعالیت شان قابل قبول نیست.

نظر شما