شناسهٔ خبر: 178434 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

دشمن به دنبال القای رفتارهای خشونت‌آمیز است/ مردم مطالبات خود را در چهارچوب قانون دنبال کنند

رحمت الله فیروزی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دشمن به دنبال این است تا با القای رفتارهای خشونت آمیز به مردم جامعه را به سمت اغتشاش بکشاند اما مردم باید آگاه باشند تا مطالبات خود را در چهارچوب قانون دنبال کنند.

به گزارش «نماینده»، رحمت‌الله فیروزی پوربادی، در واکنش به حرکات تند و خشونت‌آمیز در تجمعات چند روز گذشته بیان کرد: این تجمعاتی که به اغتشاشات کشیده می‌شود به نفع مردم نیست. مطالبات مردم باید از طریق مراجع قانونی و در چهارچوب قانون دنبال شود. این‌که به امکانات دولتی نظیر آمبولانس و بانک ها آسیب زده شود رفتارهای بسیار ناپسند و زشتی است.

وی اظهار کرد: مردم هیچ‌گاه این رفتارها را نمی پسندند. متاسفانه این رفتارهای خشونت آمیز به دنبال القائاتی که از سوی دشمنان نظام صورت می گیرد دنبال می‌شود. متاسفانه از ظرفیت ناآگاهی مردم استفاده کرده و آن‌ها را به رفتارهای خشونت‌آمیز تشویق می‌کنند. متاسفانه دشمنان به دنبال بهانه هستند که اغتشاش ایجاد کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در خصوص ابعاد فوت مهسا امینی روسای سه قوه دستور پیگیری دقیق این موضوع را داده‌اند. قطعا بعد از بررسی‌های دقیق نتیجه به مردم اعلام خواهد شد. وزیر کشور نیز شخصا موضوع را دنبال کرده و پزشکی قانونی نیز در حال بررسی تخصصی است. گزارش دقیق آن نیز به مردم ارائه خواهد شد. اینکه یک روندی مورد پسند بخشی از جامعه نیست دلیلی نمی‌شود که عده‌ای بخواهند به میدان آمده و بانک‌ها و آمبولانس‌ها را آتش زده و امنیت کشور را به خطر بیاندازند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم با هوشیاری مراقب عناصری باشند که به دنبال تنش و اغتشاش در سطح جامعه هستند. باید از این برخوردها زشت و ناپسند خودداری شود.

نظر شما