شناسهٔ خبر: 178430 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده مجلس: تجربه موفق مدیریتی زاهدی وفا در وزارت تعاون کارگشا خواهد بود

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را فردی با سابقه موفق اجرایی و مدیریتی توصیف کرد و گفت: تجربیات موفق محمدهادی زاهدی وفا در مناصبی که قرار داشته می تواند به وی در اجرای موفق برنامه های وزارت تعاون کمک کند.

به گزارش «نماینده»، محمدعلی محسنی بندپی افزود: زاهدی وفا نیروی مدیریتی با سابقه اجرایی درخشان کشور محسوب می شود که تاکنون در هر جایگاه و سمتی که حضور داشته است در آن مقطع برنامه های راهبردی و اجرایی خوبی را به ثمر رسانده است.

وی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور را به عنوان بخشی از روزمه مدیریتی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون برشمرد و ادامه داد: زاهدی وفا در جایگاه هایی که قرار داشته، توانسته است با اجرای ایده ها و برنامه ها، موفقیت هایی را رقم بزند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش دیگری از موفقیت های زاهدی وفا در کسوت مدیریت بنگاه های اقتصادی بود که در آن بخش نیز از او عملکرد مثبتی شاهد بودیم و به هرنحوی وی اقدامات اثرگذار و ماندگاری از خود برجا گذاشته است.

محسنی بندپی بیان کرد: زاهدی وفا فردی تحصیلکرده و دانشیار دانشگاه است که به علم و دانش مرتبط با حوزه اقتصاد و تعاون آشنایی دارد و این موضوع خود برای وی یک امتیاز مدیریتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: مجهز بودن زاهدی وفا به ابزار دانش مرتبط با حوزه اقتصاد و تعاون و نیز سوابق مدیریتی، او را به فردی مسلط در حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تبدیل کرده است که می تواند کارنامه درخشانی در جایگاه وزیر تعاون رقم بزند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور اخیر زاهدی وفا در کمیسیون بهداشت و درمان و ارائه برنامه های خود به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برنامه های خوبی از سوی زاهدی وفا ارایه شد و نظر مساعد اعضای کمیسیون بهداشت مجلس را نیز جلب کرد.

محسنی بندپی افزود: زاهدی وفا حتی به نسبت وزیر سابق تعاون برنامه های بهتری ارائه کرده است و نگاه های بهتری را در حوزه کاری که قرار است تصدی آن را برعهده بگیرد، دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک حال رئیس جمهور و دولت هستند و با رای مثبت به وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه بزرگ را از وضعیت بلاتکلیفی خارج خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، محمدهادی زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رییس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است.

در سوابق مدیریتی زاهدی‌وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فناوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و شورای عالی انرژی دیده می‌شود.

زاهدی‌وفا همچنین سابقه عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی، ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، کارگروه طرح تحول اقتصادی، شورای عالی تدوین برنامه پنجم، شورایعالی رفاه و تامین اجتماعی، شورای آمایش سرزمین، شورای عالی آمار، کمیته ملی اهداف توسعه هزاره و کارگروه تدوین ضوابط حمایت از صادرات غیرنفتی را در کارنامه خود دارد و اینک با معرفی رییس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شده است.

جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲ مهرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نظر شما