شناسهٔ خبر: 178188 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت از ظرفیت مجلس و قوه قضائیه برای اجرای مصوبات سفرهای استانی استفاده کند

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس معتقد است رئیس جمهور نباید در دور دوم سفرهای استانی خود، رسیدگی به مشکلات مردم را محدود به حضور در میان آنها کند بلکه باید با پیگیری عملیاتی، معضلات منطقه را برطرف سازد.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری، با تأکید بر اینکه در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری باید مصوبات سفرهای اول پیگیری شود، گفت: بهتر است در دور دوم سفرها به جای گفتگو با مردم و احصای مشکلات، مصوباتی که در پی همین گفتگوها در دور اول سفرها مشخص شده بود، پیگیری شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین موضوع مورد پیگیری باید مواردی باشد که قرار بود اشتغال زایی کند، اظهار داشت: رئیس جمهور و هیأت همراه در این سفر باید پروژه های نیمه کاره را پیگیری کرده و آنها تعیین تکلیف کنند که برای مردم ارزشمند تر است.

وی در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور نباید رسیدگی به مشکلات مردم را محدود به حضور در میان آنها کند بلکه باید با پیگیری عملیاتی معضلات و مشکلات آنها را برطرف کند که برگزاری جلسات با فعالان هر حوزه در استان ها می تواند کمک کننده باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در پایان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند همراهی قوای مقننه و قضائیه هستند، خاطرنشان کرد: برای اجرای برخی مصوبات سفر و استفاده از منابع و ظرفیت های موجود، گیر قانونی وجود دارد که با هماهنگی با مجلس امکان برطرف کردن آن وجود دارد همچنین موانعی سر راه اجرای برخی از آنها ایجاد شده که با ورود قوه قضائیه امکان گره گشایی وجود خواهد داشت

نظر شما