شناسهٔ خبر: 178172 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عزم مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی

عباس گودرزی رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس تأکید کرد: مجلس یازدهم یا در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و یا در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی درباره نحوه تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی عنوان کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت در فاز نخست به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی پرداخته ولی نظر اعضای کمیسیون اجتماعی این است که نیروهای خرید خدمات آموزشی یا در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش که در کمیسیون آموزش در حال تدوین است و یا در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال کمیسیون اجتماعی هنوز وارد بررسی موادی از این طرح که تعیین می کند چه گروه هایی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می شوند، نشده و تاکنون در این رابطه بحثی صورت نگرفته است.

گودرزی تصریح کرد: تاکنون کمیسیون اجتماعی مصوب کرده است که در آینده دولت چگونه و با چه ساز و کاری می‌تواند نسبت به جذب نیرو اقدام کند. در مصوبه کمیسیون اجتماعی شده که دولت نمی‌تواند با واسطه شرکت‌های واسطه گر اقدام به جذب نیرو کرده و این شرکت ها از گردونه جذب نیرو حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اجتماعی پس از پایان سرکشی به حوزه انتخابیه این موضوع را در کمیسیون جمع بندی خواهند کرد و به اطلاع عموم می‌رسانند.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه کمیسیون آموزش مجلس طرحی برای ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در دستور کار خود داشته با این کمیسیون به تفاهم خواهیم رسید و معلمان خرید خدمات آموزشی را در قالب یکی از دو طرح ساماندهی کارکنان دولت یا ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش تعیین تکلیف خواهیم کرد.

نظر شما