شناسهٔ خبر: 178124 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اربعین اسم رمز دوام و بقای حماسه حسینی است

علی اکبری امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برترین شعائر الهی، شعائر حسینی است، تاکیدکرد: اربعین اسم رمز دوام و بقای حماسه حسینی است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز (11 شهریور) با اشاره به اینکه تعظیم شعائرالله از برترین جلوه‌های تقوای الهی است، تاکیدکرد: برترین شعائر الهی، شعائر حسینی است.

حاج علی‌اکبری در ادامه گفت: از اینکه خداوند به امت اسلامی به ویژه مردم عزیز ایران توفیق داد تا در ماه محرم به ساحت امام حسین علیه‌السلام عرض ارادت کردند و مجالس بزرگ و با روح را برگزار کردند شاکریم و امیدواریم حضرت حق بهترین پاداش‌ها را به مردم حسینی ما کرامت کند.

وی تصریح کرد: در ماه محرم، اوج تعظیم شعائر،‌ تاسوعا و عاشورا بود و اکنون که در ماه صفر و فصل دوم این رسالت هستیم، تعظیم شعائر حسینی با محوریت اربعین صورت می‌گیرد. اربعین اسم رمز دوام و بقای حماسه حسینی است و زمانه ما شاهد اعجاز عظیم الهی در ماه صفر و به بار نشستن تقدیر الهی به عنوان نقشه اقدام در آخرالزمان و در مسیر آماده سازی جهان برای ظهور منتقم آل محمد طراحی شده و در حال تجلی است.

در حال تکمیل.....

نظر شما