شناسهٔ خبر: 178121 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رفت و آمد مقامات صهیونیستی به آمریکا برای افزایش فشار سیاسی علیه ایران است

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در حال تلاش برای همراه کردن مقامات کاخ سفید برای اجرای سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی است تا برجام احیا نشود.

به گزارش «نماینده»، اصغر سلیمی در خصوص سفر رئیس موساد به آمریکا در راستای تشدید تلاش‌ علیه مذاکرات رفع تحریم‌ از ایران، گفت: سران صهیونیست ها سیاست افزایش فشار علیه ایران را راهبرد کنونی خود می دانند از این رو با بهره مندی از ابزار دیپلماسی درصدد تحقق آن هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع طی یک سال گذشته صهیونیست ها تلاش کردند کشورهای همپیمان منطقه ای خود را نسبت به موضع گیری علیه ایران و فعالیت هسته ای کشورمان ترغیب کنند.

وی ادامه داد: اکنون نیز در حال تلاش برای همراه کردن مقامات کاخ سفید برای اجرای سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی هستند؛ در واقع آنها آزاد شدن منابع کشورمان را به ضرر خودشان می دانند از این رو می خواهند با فشار سیاسی دولت بایدن را از احیای توافق بازدارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه صهیونیست ها در زمان خروج ترامپ از برجام ابراز رضایت کردند، افزود: در واقع آنها می خواهند هر نوع فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران محدود باشد و در مقابل تحریم ها و محدودیت ها نیز علیه کشورمان اعمال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که باید به مقامات این رژیم جعلی گفت، ایران دارای ظرفیت های زیادی است لذا تحریم ها نمی تواند بر روند پیشرفت کشورمان تاثیر بگذارد؛ همچنین باید بدانند امروزه افکار عمومی آمریکا و کشورهای غربی را مقصر اصلی عدم احیای برجام می دانند، نه ایران را لذا غرب مجبور به پذیرش اشتباه گذشته اش خواهد بود.

نظر شما