شناسهٔ خبر: 178118 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سفر امیرعبداللهیان به مسکو در جهت تعمیق رابطه اقتصادی ایران و روسیه

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تعمیق رابطه اقتصادی ایران و روسیه مهم است، گفت: در واقع حوزه های کشاورزی و صادرات محصولات دو کشور باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد توسعه همکاری های مشترک باشیم.

به گزارش «نماینده»، حسین نوش آبادی در رابطه با اهمیت سفر وزیر خارجه کشورمان به مسکو، گفت: روابط جمهوری اسلامی با روسیه راهبردی بوده و در بخش های مختلف مانند برجام، مسائل هسته ای، موضوعات منطقه ای و غیره شاهد رایزنی های مستمری هستیم.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین چنین سفرهایی فرصت خوبی برای حل و فصل مسائل منطقه بوده و به عبارتی تعیین کننده و راهبردی است.

وی با اشاره به اینکه تعمیق رابطه اقتصادی ایران و روسیه مهم است، ادامه داد: در واقع حوزه های کشاورزی و صادرات محصولات دو کشور باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد توسعه همکاری های مشترک باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در این سفر پرداختن به حل و فصل مسائل برجامی، سوریه و منطقه باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: اشتراک نظر میان دو کشور نسبت به مسائل مختلف بین المللی وجود دارد لذا این ظرفیت بستر خوبی برای افزایش سطح همکاری های مشترک محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تحولات رخ داده در غرب آسیا و مناقشات ناگواری که از سوی تروریست ها شکل گرفت، همکاری برای مبارزه با این پدیده شوم نیز تعمیق یابد.

نظر شما