شناسهٔ خبر: 178114 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

دولت مسائل را ریشه‌ای و تاثیرگذار دنبال می‌کند

نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی «کار جهادی» و «تلاش برای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای» را به عنوان نقاط قوت و «عملکرد برخی از وزرا» را به عنوان نقطه ضعف دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش «نماینده»، محمدتقی نقدعلی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم طی یک سال گذشته اظهار کرد: این که «چیزی از نگاه مجلس و مردم در دولت سیزدهم مخفی نیست» و نه تنها «در تصمیمات و برنامه‌ها بلکه در تعاملات نیز آمیخته با مردم است» و «کار جهادی» می‌کند، اینها نقاط قوتی است که در در گذشته و به ویژه طی هشت سال پیش از آغاز به کار این دولت کمتر سراغ داشتیم.

وی افزود: «قصد برای حل مسائل ریشه‌ای و اساسی» نیز از دیگر نقاط قوت دولت سیزدهم محسوب می‌شود؛ چراکه خیلی اوقات تصمیماتی در گذشته اتخاذ شدند که به صورت مقطعی مشکلات مردم را حل می‌کردند اما مشکلات اساسی هم‌چنان برطرف نشده باقی می‌ماند. امروز می‌بینیم که در دولت واقعاً حل مسائل به شکل ریشه‌ای دنبال می‌شود تا طی سالیان دراز تاثیرگذار باشند.

این نماینده مجلس همچنین درباره نقاط ضعف دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: نقطه ضعف دولت «برخی از وزرای ضعیف» هستند؛ این وزرا شاید شعاری و در اسم با دولت همراه باشد اما در مقام عمل مشاهده می کنیم که صرفاً شو، شعار و ادعا هستند؛ آقای رئیسی باید نسبت به این مسئله تدبیری اتخاذ کند.

نظر شما