شناسهٔ خبر: 178100 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تجهیزات نظامی ایران مبتنی بر دانش بنیان است/ کشورهای متعددی خواهان خریداری تجهیزات نظامی‌مان هستند

مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بنیان است لذا کشورهای متعددی خواهان خریداری تجهیزات تولید شده کشورمان در عرصه دفاعی هستند.

به گزارش «نماینده»، مهدی سعادتی بیشه سری در خصوص تاکید وزیر دفاع نیجریه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران بر توسعه و تقویت روابط نظامی با تهران، گفت: خوشبختانه ایستادگی چهل ساله ملت ایران موجب شده کشورمان در عرصه های نظامی، دفاعی، اطلاعاتی، امنیتی و غیره به ره آوردهای چشمگیری دست پیدا کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه صنعت دفاعی کشورمان موجب شده توان بازدارندگی ایران در عرصه هوایی، زمینی و دریایی افزایش یابد و این تولید قدرت موجب هراس دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بنیان است، ادامه داد: این موضوع موجب شده دستاوردهای نظامی ایران بومی باشد و وابستگی به خارج از کشور وجود نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه کشورهای متعددی خواهان خریداری تجهیزات تولید شده کشورمان در عرصه دفاعی هستند، افزود: این مهم بیانگر قابلیت صنایع دفاعی و همچنین توان صادراتی کشورمان در حوزه نظامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور نیجریه تفاهم نامه ها و سندهای متعددی مشترک با ایران انعقاد کرده که نشان دهنده عدم تاثیرگذاری فضاسازی ها علیه جمهوری اسلامی است.

نظر شما