شناسهٔ خبر: 178070 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اظهارات ضدایرانی گانتز بیانگر استیصال رژیم صهیونیستی است

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سران رژیم جعلی اسرائیل این روزها نگران احیای مجدد برجام هستند لذا نمی توانند این عصبانیت خود را پنهان کنند.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضازاده در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: سران رژیم جعلی اسرائیل این روزها نگران احیای مجدد برجام هستند لذا نمی‌توانند این عصبانیت خود را پنهان کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه توانمندی‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی موجب هراس صهیونیست‌ها شده است، اظهار کرد: در واقع آنها نمی‌خواهند کشورهای مستقلی همچون ایران بتوانند روی پای خودشان بایستند و نیازهایشان را تامین کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها به طور مستمر در حال تشدید ایران هراسی در منطقه و دنیا هستند، ادامه داد: به عبارتی تلاش می‌کنند فعالیت هسته ای کشورمان را تهدیدی برای دنیا معرفی کنند لذا همواره اقدامات قانونی ایران را زیر سوال می برند و اتهام زنی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر آمادگی برای اجرای هر سنارویی در مقابل کشورمان را اقدامی نمایشی توصیف کرد و افزود: صهیونیست ها خودشان می دانند توانایی رویارویی با ایران قوی را ندارند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع گنبد آهنین آنها نتوانست در مقابل موشک های کوتاه برد مقاومت تاب بیاورد لذا هیچگاه نمی توانند کشورمان را تهدید به مقابله کنند.

نظر شما