شناسهٔ خبر: 178013 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بیگی نژاد مطرح کرد: نقاط ضعف و قوت دولت سیزدهم

هادی بیگی نژاد یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقطه قوت و نقطه تمایز دولت سیزدهم نسبت به دولت های قبلی مردمی بودن است.

به گزارش «نماینده»، هادی بیگی نژاد با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در آستانه هفته دولت، بیان کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی شناخته می شود و این روحیه مردمی بودن این دولت را از سایر دولت ها متمایز کرده و به عنوان نقطه قوت این دولت نیز می توان از آن یاد کرد. بازدیدهای متعددی که دولت سیزدهم داشته و ارتباط مستقیمی که توانسته با مردم برقرار کند سبب شده تا این دولت از دولت های قبل خود متمایز شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردمی بودن را می توان نقطه قوت دولت سیزدهم نیز در نظر گرفت. اما اگر تمرکز مدیریتی لازم در سفرهای رئیس جمهور وجود نداشته باشد و منجر به واگرایی در مدیریت شود ممکن است این نقطه قوت تبدیل به نقطه ضعف دولت شده و دولت از این محل ضربه بخورد.

دولت عملکرد موفقی در حوزه انرژی داشته است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نظر بنده دولت در طول یک سال گذشته توانسته در حوزه انرژی عملکرد موفقی داشته باشد. دولت توانست مسائل مربوط به برق را مدیریت کند. حوزه سوخت رسانی نیز مدیریت شد. بحث فروش نفت نیز مدیریت شد. از نظر بنده نقطه قوت دول سیزدهم در حوزه انرژی بوده است.

نقطه ضعف دولت سیزدهم

وی در ادامه تاکید کرد: اما در خصوص نقطه ضعف این دولت از نظر ما یک برنامه منسجم اقتصادی و تیم یکپارچه اقتصادی در دولت وجود ندارد. از سوی دیگر دولت یک برنامه ریزی منسجمی در حوزه مسکن نیز ندارد. علی رغم اینکه دولت در حال تلاش و پیگیری برای ساماندهی بازار مسکن است اما آن انسجامی که باید در حوزه مسکن دیده نمی شود. بنده نبود برنامه منسجم اقتصادی و برنامه ریزی منسجم در حوزه مسکن را از نقاط ضعف دولت سیزدهم می‌دانم و ممکن است در این حوزه با چالش های جدی‌تری در آینده مواجه شود.

نظر شما