شناسهٔ خبر: 177994 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رویکرد دولت سیزدهم امیدآفرین است / مجلس آماده همکاری با دولت است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم رویکردهای درستی در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است.

به گزارش «نماینده»، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که به معنای واقعی ترجمان اخلاص، مردمداری و پرکاری بودند و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، گرامی می‌دارم.

وی افزود: آغاز هفته دولت را به اعضای دولت، رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور، وزرا و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور تبریک گفته و به آنان خداقوت می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امید آفرین است. دولت در سالی که گذشت، کارهای مهمی انجام داد و برخی از امور بر زمین مانده را به خوبی پیش برد.

قالیباف ادامه داد: مهار فراگیری کرونا از افتخارات ایران در دنیا است که در نتیجه تلاش‌های دولت سیزدهم است. سفرهای استانی خستگی ناپذیر رئیس جمهور، تصویری جدید از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای دولت برای مردم امیدبخش است.

وی گفت: رویکرد توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در آسیا نویدبخش است و این رویکرد به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه نیز منجر شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رتبه بندی معلمان نیز اجرایی شد و اجرای قانون تعالی جمعیت و خانواده مورد تأکید دولت مردان قرار گرفته است.

قالیباف تأکید کرد: امیدوارم این موارد و مواردی از این دست سبب خیر، تحول اساسی و مورد رضایت ملت قرار گیرد و ضمن خنثی سازی تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور را در پی داشته باشد.

وی افزود: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می‌توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر و در چارچوب قانون اختیارات و وظایف خود کارهای بزرگی را در کشور انجام دهند و تحولات جدی را رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشرفت ایران، آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است و از خداوند متعال برای دولتمردان توفیق جلب رضایت ملت و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

نظر شما