شناسهٔ خبر: 177992 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: باید به دولت در اجرای آزادسازی قیمت‌ها کمک کنیم

امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: دولت فعلی در آزادسازی قیمت‌ها کار بزرگی را شروع کرده و لازم است در این مسیر دولت را همراهی کنیم.

به گزارش «نماینده»، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، گفت: خیلی از دولت‌ها جرأت اجرایی کردن جراحی اقتصادی را نداشتند و ما نیز باید دولت فعلی را به خاطر کار بزرگی که در این راستا در پیش گرفته کمک کنیم.

وی افزود: درست است که نمایندگان در کنار کار قانون‌گذاری، کار نظارت را هم بر عهده دارند و ما از ابزارهای سوال، تذکر و... برای انجام وظایف نظارتی خود استفاده می‌کنیم،‌ اما در کنار این نظارت باید همراهی و همکاری نیز با دولت داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما می‌توانیم با قانون‌گذاری برای رفع موانع قانونی بر سر راه اجرای امور، همراهی لازم را با دولت و وزرا داشته باشیم.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که امروز کمک به دولت، در واقع کمک به مردم است و ما باید برای عبور از این شرایط سخت این همکاری و تعامل را داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: همانطور که گفتم، در بحث امور اقتصادی به ویژه در بحث آزادسازی قیمت‌ها و... دولت فعلی کار بزرگی را شروع کرده و لازم است ما در این مسیر دولت را همراهی کنیم.

نظر شما