شناسهٔ خبر: 177989 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

شورای شهر تهران هفته آینده جلسه علنی ندارد

چمران رئیس شورای‌ اسلامی شهر تهران گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری دوم شهریورماه، تعطیلات شورا آغاز و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره بازه زمانی تعطیلات تابستانی پارلمان محلی شورا، گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری دوم شهریورماه این تعطیلات آغاز و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و بهره‌برداری و افتتاح طرح ها در قالب این نام‌گذاری نیز، گفت: نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و مجموع روابط عمومی شهرداری انجام شده و یک کار تبلیغاتی است.

وی با بیان اینکه در قالب شنبه‌ها قرار است طرح هایی که از گذشته به جای مانده است، بهره‌برداری شود، تاکیدکرد: افتتاح این طرح ها به گونه‌ای طراحی شده است که بلافاصله در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران درباره‌ آغاز سال تحصیلی جدید و همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: طبق یک سنت قدیمی این همکاری و تعامل وجود داشته و دارد و بر همین اساس شهرداران مناطق، هر کدام با مدارس و مراکز آموزشی در محدوده خود در تعامل و همکاری هستند.

چمران همچنین در آغاز هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، به شهادت امام سجاد (ع)، بزرگداشت ابوعلی سینا اشاره کرد و افزود: در پزشکی به مقام های خوبی دست یافته ایم و از گذشته به ما به ارث رسیده است و با کتابهای ابن سینا و زمینه خوبی که در پزشکی حتی قبل از اسلام داشته ایم، میزانی که هم اکنون هستیم شاکر هستیم.

وی با اشاره به هفته دولت و روز کارمند نیز این ایام را گرامی داشت.

نظر شما