شناسهٔ خبر: 177961 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتخابات شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی سه‌شنبه برگزار می‌شود

ولی اسماعیلی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اعلام این خبر که انتخابات شورای مرکزی این فراکسیون روز سه‌شنبه برگزار می‌شود به تشریح نحوه کاندیداتوری اعضای فراکسیون انقلاب برای شرکت در این انتخابات پرداخت.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی ، در تشریح جزئیات نشست امروز هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: در این نشست قرار شد انتخابات شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور ۲۵۱ نفر از اعضای این فراکسیون روز سه‌شنبه ساعت ۱۲ برگزار شود.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور جلسه انتخاب شورای مرکزی است، ما بر اساس اساسنامه فراکسیون انقلاب اسلامی ۴ رکن اساسی اعم از مجمع عمومی، شورای مرکزی، هیأت نظار و هیأت رئیسه داریم که برای شورای مرکزی ۶۴ نفر عضو انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: همه اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی می‌توانند برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کنند ضمن اینکه در پی هماهنگی با هیأت رئیسه قرار بر این شد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود به این معنا که همه اعضای فراکسیون از امروز ساعت ۱۰ تا ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه اول شهریور ماه مهلت دارند تا کاندیداتوری خود را به صورت پیامکی یا حضوری و مکتوب به دبیر فراکسیون اعلام کنند تا اسامی آنها وارد سامانه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در نشست روز سه‌شنبه ابتدا آقای دکتر قالیباف که ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی را برعهده دارند، به ارائه گزارش عملکرد دو ساله این فراکسیون خواهند پرداخت، سپس انتخابات شورای مرکزی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی اظهار کرد: البته این شورا دارای ۶۵ عضو است که یک نفر از آنها عضو حقوقی شورای مرکزی محسوب می‌شود که شخص رئیس مجلس خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی تأکید کرد: بعد از برگزاری این نشست هفته بعد مجدد تشکیل جلسه خواهیم داد و هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی را برای دو سال آینده انتخاب خواهیم کرد.

نظر شما