شناسهٔ خبر: 177889 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ساکتین فتنه اظهارات میرحسین را محکوم کنند

گودرزی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فرصتی فراهم شده است تا ساکتین فتنه با محکومیت اظهارات میرحسین، خودشان را از خط فتنه جدا کنند.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی ، با تاکید بر اینکه سران اصلاح طلب باید مواضعشان را نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی بیان کنند، اظهار داشت: ساکتین فتنه همواره معترض بودند که چرا به انحراف از اصول و مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی متهم می‌شوند. امروز فرصتی برای این افراد به وجود آمده است که وفاداری خود به اصول فکری امام راحل و انقلاب اسلامی را اثبات کنند.

وی تصریح کرد: ساکتین فتنه امروز باید از فرصت محکوم کردن اظهارات میرحسین موسوی استفاده کنند چرا که موسوی به عنوان ستون پنجم و پیاده نظام دشمن است و حرف‌هایی زد که کاملاً مشخص است این حرف‌ها خوراکی از سوی بیگانگان و معاندان نظام است که بر سر زبان و قلم موسوی جاری شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصلاح طلبان و کسانی که در این سال‌ها سکوت کردند، امروز باید خط و مرز خودشان با دشمن را روشن کنند و اگر امروز هم به سکوت خود ادامه دهند، به معنای تأیید مواضع و جهت‌گیری‌های میرحسین موسوی است و مردم آن‌ها را هرگز نخواهند بخشید.

گودرزی بیان کرد: افرادی که در فتنه ۸۸ نظام جمهوری اسلامی ایران را تا لبه پرتگاه بردند، دشمن را امیدوار کردند، اموال عمومی را به آتش کشیدند، خون انسان‌های بی گناه را به زمین ریختند و به صراحت فریاد زدند که انتخابات بهانه است و هدف آنان اصل نظام است، امروز باید سکوت خود را بشکنند.

وی اظهار داشت: امروز به واسطه اظهارات غلط، سخیف و کینه توزانه اصل خط فتنه فرصتی فراهم شده است تا ساکتین فتنه با ابراز انزجار و اعلام تنفر و محکومیت این اظهارات، خودشان را از خط فتنه و خط نفوذ بیگانگان در کشور جدا کنند که اگر چنین اقدامی نکنند، با سکوتشان مُهر تأییدی بر مواضع میرحسین موسوی می‌زنند و برای همیشه در پیشگاه ملت ایران محکوم خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر همگان پر واضح و مبرهن است که مدافعان حرم خون خود را فدای امنیت و استقلال کشور کردند و توهین و جسارت به شهدای مدافع حرم، اوج قدرناشناسی و همدستی با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر مدافعان حرم نبودند، ما امروز باید در کوچه پس کوچه‌های خود با دشمن درگیر می‌شدیم. مدافعان حرم با همه وجود از ناموس و کیان کشور دفاع کردند و باید قدردان آنان باشیم.

نظر شما