شناسهٔ خبر: 177863 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر اطلاعات به اعضای کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: در نشست امروز حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب و معاونان وی در حوزه امنیت و ضدجاسوسی در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در این جلسه، وزیر اطلاعات گزارش مفصلی از اقدامات این دستگاه در یک ساله گذشته در مواجهه با تهدیدات و توسعه امنیت کشور ارائه کرد.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش ارایه شده، در این دوره رویکرد وزارت اطلاعات افزایش هماهنگی جامعه اطلاعاتی بوده و با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: طبق گزارش وزیر اطلاعات، در مواجهه با تهدیدات تروریسم تکفیری هم اقدامات موثری صورت گرفته است. چرا که به رغم برخی تلاش های تکفیری ها برای اخلال در امنیت ایام عزاداری محرم، اشراف وزارت اطلاعات، منجر به برگزاری مراسم های محرم، در کمال امنیت و آرامش شد.

عمویی یادآور شد: وزیر اطلاعات در این نشست تاکید کرد که این وزارتخانه با اشراف کامل، تهدیدات مختلفی از جانب جریانات ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است. همچنین تامین امنیت اقتصادی از اولویت های کاری وزارت اطلاعات در دوره جاری بوده است.

نظر شما