شناسهٔ خبر: 177850 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

فلاحی: آموزش‌وپرورش گروه‌هایی را برای ارزیابی محتواهای درسی تعیین کند

احمدحسین فلاحی یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر محتوای کتب درسی پروسه طولانی می طلبد، گفت: محتواهای تولید شده فراوانی داریم و آموزش و پرورش باید گروه هایی را تعیین کند تا این موضوعات را ارزیابی کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در رابطه با تغییر محتوای کتب درسی دانش آموزان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: بحث محتوای کتب درسی دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری و دردمندان بوده است که البته پروسه طولانی می طلبد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه الان موسساتی وجود دارد که محتواهای خوبی تولید کرده اند، عنوان کرد: به نظر می رسد که آموزش و پرورش باید فراخوان بدهد و گروه هایی را تعیین کند که این موضوعات را ارزیابی کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: ما محتواهای تولید شده فراوان داریم، اما باید بتوانیم این محتواها را جایگزین محتواهای موجود کنیم چراکه یک محور تغییر و تحول همین موضوع است که ان‌شاءالله تحقق پیدا کند.

فلاحی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به موضوع تغییر محتوای کتب درسی ورود داشته، گفت: فعلا نه، ولی باید به این موضوع ورود پیدا کند.

نظر شما