شناسهٔ خبر: 177838 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس:بابت حمایتم از زاکانی شرمنده ام و از مردم قم عذرخواهی می‌کنم

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده قم در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتن آقای زاکانی از قم و انتخاب او به عنوان شهردار تهران گفت: من به آقای زاکانی گفتم از قم نرو، اما گوش نکرد و در حق مردم قم بد کرد.

به گزارش «نماینده»، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان گفت: موضوع سپاه قبلا در مذاکرات مطرح بود، اما در زمان کنونی اصلا مطرح نیست.

احمد امیرآبادی فراهانی افزود: اگر برجام احیا شود و غربی‌ها به تعهداتشان عمل کنند در مباحث مختلف ازجمله بیمه کشتی‌ها، بنادر و ... رشد اقتصادی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال در خصوص اینکه شنیده می‌شود وی قصد ندارد در دوره بعدی مجلس کاندیدا شود گفت: به نظر من سه دوره حضور در مجلس کافیست و اگر در دوره بعد احساس کنم همفکری و وحدت خوبی با دیگر نمایندگان قم دارم باز هم شرکت می‌کنم؛ اما اگر با هم همفکر نباشیم چنین کاری را نمی‌کنم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از تخصیص زمین‌های مرغوب در شهرک قدس برای عده‌ای خاص گفت: متاسفانه این زمین‌ها در این منطقه به گروه‌ها و نفرات خاصی داده شده که کار درستی نبود.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که این زمین‌ها را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده ایثارگران و شاهد بدهند تا صدای کسی در نیاید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتن آقای زاکانی از قم و انتخاب او به عنوان شهردار تهران گفت: من به آقای زاکانی گفتم از قم نرو، اما گوش نکرد و در حق مردم قم بد کرد.

امیرآبادی گفت: البته بارها خواسته ام نسبت به ایشان اعتراض کنم که گفته اند این کار را نکن، اما بابت حمایت از او در آمدن به قم شرمنده ام و از مردم قم عذرخواهی می‌کنم.

وی به حضور مدیران و نیروهای جوان و کاربلد در دستگاه‌های اجرایی قم اشاره کرد و گفت: با مدیران فعلی که با انگیزه و با برنامه هستند میتوان اقدامات راهگشا و خوبی را در قم شاهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس از خبرنگاران خواست در پیگیری مطالبات مردم و نشان دادن دغدغه‌های شهروندان تمام تلاش خود را بکنند و باعث شوند مسئولان در هر رده‌ای که هستند تمام تلاش آن‌ها رفع مشکلات مردم باشد.

نظر شما