شناسهٔ خبر: 177781 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

میرحسین موسوی در بین مردم جایگاهی ندارد/ او باید محاکمه شود

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، گفت: لازم است قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند و به آن ورود کنند.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل کوثری در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، اظهار داشت: موسوی فردی است که همواره به صورت غیرمنطقی سخن می‌گوید، موید این مسئله آن است که در سال ۸۸ بنده و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف کمیسیون امنیت ملی با وی صحبت کردیم و از او پرسیدیم چه ادله‌ای دارد که می‌گوید در انتخابات ۸۸ تقلب شده که او هیچ پاسخ روشنی نداشت.

وی متذکر شد: میرحسین موسوی در آن دیدار به ما گفت شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول ندارم و ما به وی گفتیم که همین شورای نگهبان و وزارت کشور بودند که تو را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأیید کردند و چگونه این نهادها را قبول نداری؟ در نهایت موسوی هیچ پاسخی نداشت که به ما ارائه دهد و گفت حتی اگر ۱۳ میلیون نفری که به بنده رأی دادند بگویند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تقلب نشده است، باز هم می‌گویم تقلب شده است. این مسئله نشان می‌دهد که موسوی نگاه غیرمنطقی به مسائل دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اظهارات میرحسین موسوی درباره مدافعان حرم کاملاً غیرمنطقی و بدون پشتوانه است، تصریح کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که داعشی ها جنایت‌های بی‌شماری را با حمایت آمریکایی‌ها انجام دادند و این مسئله کاملاً ثابت شد به گونه‌ای که هیلاری کلینتون اذعان کرد ما خودمان داعش را ایجاد کردیم و عجیب است موسوی در حمایت از داعش مباحثی را مطرح کرده است.

کوثری بیان کرد: اگر شهید همدانی، حاج قاسم سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نبودند، مشخص نبود چه بلایی بر سر کشورهای مسلمان منطقه می‌آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منشأ این اظهارات، اطلاعات و تحلیل‌های غلطی است که به امثال موسوی می‌دهند. البته خود میرحسین موسوی هم مقصر است و هدفش از طرح این مباحث آن است که بگوید جامعه ما ناامن است. جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: موسوی در بین اکثریت مردم هیچ جایگاهی ندارد و اگر بخواهد چنین مواضعی را تکرار کند، باید دادگاهی شود و لازم است قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند و به آن ورود کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید در برابر این اظهارات موسوی سکوت کنند، گفت: افرادی که منطقی هستند، سکوت نخواهند کرد اما افرادی هم هستند که فقط می‌خواهند به گونه‌ای رفتار کنند که برای بیگانگان خوشایند باشد و بر این اساس شاید نه تنها علیه موسوی موضع‌گیری نکنند، بلکه از او هم حمایت کنند.

کوثری اظهار داشت: ملت ایران هوشیارتر از آن هستند که بخواهند فریب این حرف‌ها را بخورند. میرحسین موسوی هر از چندگاهی چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند تا دشمنان جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را خوشحال کند. کسانی که تا امروز او را نمی‌شناختند، باید امروز چشم خود را باز کنند و ببینند که موسوی علیه انقلاب اسلامی و برای خوشحالی مستکبران چه حرف‌هایی می‌زند.

نظر شما