شناسهٔ خبر: 177742 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم

سروری عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم .

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام گفت: از شهروندان تهرانی تشکر می‌کنم که هرسال پرشکوه‌تر از سال قبل مراسم محرم را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به بسته شدن صفحه میثم مطیعی در فضای مجازی اظهار کرد: یک مداح انقلابی نوحه‌ای انقلابی را خوانده اما او مورد حذف رسانه قرار گرفته است. وقتی فضای رسانه خود را به دشمن می‌سپاریم یعنی از او می‌خواهیم که به ما بگوید چه کنیم.

سروری گفت: یک مداح برای دفاع از آرمان‌های خود نوحه‌ای می‌خواند اما صدای او را ساکت می‌کنند؛ آنها محبوب دل مردم ایران حاج قاسم سلیمانی را پس از ترور جسمی ترور رسانه‌ای کردند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم اظهار کرد: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و اگر فضای مجازی را مدیریت نکنیم اسلام و انقلاب حذف می‌شود.

نظر شما