شناسهٔ خبر: 177672 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

عضو هیات رئیسه مجلس: تزریق گاز به ماشین‌های جدید نشاندهنده پایان دوران دیپلماسی التماسی است

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل پیشرفته نشان داد که دوران دیپلماسی التماسی به پایان رسیده و آمریکا اگر ملت ایران را تحریم کند پاسخ لازم را دریافت می‌کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل پیشرفته در صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: این اقدام پاسخ درخوری به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که دیگر دوران دیپلماسی التماسی تمام شده و اگر تحریمی را علیه ملت ایران اعمال کنند پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

سلیمی اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که دیگر دوران بزن دررو تمام شده و هر اقدام خصمانه آنها علیه ملت ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانش هسته‌ای ایران به جایگاهی رسیده که غیرقابل بازگشت است و ما با تمام توان به ادامه مسیر خود در صنعت هسته‌ای ادامه خواهیم داد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که میوه پوسیده برجام را در سبد ملت گذاشته بودند امروز زبان به انتقاد می‌گشایند و از دیپلماسی مقتدرانه دولت فعلی انتقاد می‌کنند که جای بسی تعجب است.

سلیمی یادآور شد: کسانی که منتقد به وضع موجود در صنعت هسته، اقتصاد و دیپلماسی کشور هستند به جای انتقاد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

نظر شما