شناسهٔ خبر: 177660 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بررسی موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان با حضور وزیر راه

حاجی بابایی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: در نشست امروز موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و روسای کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام در تشریح جلسه امروز صبح این هم‌اندیشی گفت: در نشست امروز وزیر راه و شهرسازی و روسای کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی حضور داشتند و موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نشست امروز وزات راه و شهرسازی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی گزارشی ارائه کردند، افزود: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اشکال عمده در این حوزه موضوع واریز مبلغ ابتدایی برای ثبت نام مسکن است، عده‌ی زیادی از متقاضیان به دلیل این موضوع نمی‌توانند ثبت نام کنند.

حاجی بابایی ادامه داد: مشکل فوق حل شده و دولت در حال همکاری ‌و هماهنگی برای رفع این مشکل است ما نیز جلسات را ادامه میدهیم تا بتوانیم به دولت کمک کنیم تا وزیر راه و شهرسازی با اقدامات خوبی که در حال انجام است تا یک میلیون مسکن برای محرومان و در نهایت ۴ میلیون واحد مسکونی تولید شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: بانک ها باید برای تحقق این مهم به میدان بیایند.

نظر شما