شناسهٔ خبر: 177623 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حاجی پور: باید توصیه های بهداشتی کرونا را رعایت کنیم

رعایت توصیه بهداشتی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا ناشناخته است، بنابراین باید همچنان احتیاط کنیم و توصیه های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حتما مراعات شود تا دچار مشکل نشویم.

به گزارش «نماینده»، رضا حاجی پور در رابطه با ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا بیان کرد: کرونا ویروس ناشناخته ای است و پزشکان ما نیز به صورت آزمایش و خطا به مقابله با آن می پردازند و با توجه به همین روند به تولید واکسن پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات ویروس کرونا اگر پزشکان درباره این ویروس اشراف و شناخت کامل داشتند مثل ویروس های دیگر که در گذشته با آمپول زدن و واکسن خاص جلوی آنها گرفته شده و تمام می شود در مورد مقابله با این ویروس نیز اقدام می کردند، اما ویروس کرونا ناشناخته است و با آزمایش و خطا جلو می رویم و چندین مرحله جهش داشته است و هر بار نیز این ویروس با شرایط خاصی خود را نمایش می دهد.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا ناشناخته است، بنابراین باید همچنان احتیاط کنیم و توصیه های بهداشتی و درمانی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی که برایمان تعریف می کنند حتما مراعات شود تا به هر صورت دچار مشکل نشویم.

حاجی پور در پایان گفت: این ویروس همچنان با ما هست و بنابراین همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

نظر شما