شناسهٔ خبر: 177614 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بررسی لایحه تأسیس سازمان مدیریت آب های سطحی در شورای شهر

شورای شهر سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه فردا شورای شهر تهران تأسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی شهر تهران بررسی خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورا اظهار کرد: این جلسه در روز یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

وی گفت: در آغاز این جلسه محمد مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران به مناسبت روز اهدای خون در صحن شورا حاضر شده و گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در شهر تهران ارائه می‌کند و سپس سیزدهمین صورتجلسه نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نادعلی افزود: همچنین در این جلسه طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر و لایحه تأیید حساب تمرکز وجوه درآمد بیست و سه سازمان و شرکت شهرداری تهران نیز بررسی خواهند شد.

سخنگوی شورا گفت: انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت و حین انجام کار و وظایف و عملیات هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و لوایح اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و تأسیس سازمان مدیریت آب‌های سطحی شهر تهران نیز بررسی خواهند شد.

نظر شما