شناسهٔ خبر: 177567 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

خط تحریم ادامه دشمنی علیه ملت ایران است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی که علیه ایران با رژیم بعثی متحد شد، امروز دشمنی را با پیگیری خط تحریم ادامه می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور گفت: یاد و خاطر شهدای سرافراز عملیات مرصاد را گرامی می‌دارم. ملت سربلند ایران در تمام این سال‌ها علاوه بر ایستادگی مقابل زیاده خواهی و ظلم دشمن خارجی در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقین و محاربین داخلی نیز ایستاده است.

وی تصریح کرد: افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از ملت ایران از هیچ رذالتی دریغ نمی‌کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می‌بندند.

قالیباف گفت: همان دشمنی که روزی علیه مردم ایران با دشمن بعثی متحد شد و علیه آنها بی رحمانه دست به جنایت زد، امروز دشمنی را با خط تحریم و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچنین بر هم زدن آرامش آنها در فضای مجازی پیگیری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به برکت خون شهدای مرصاد و ترور، حیله و دشمنی منافقین، حامیان، همراهان و پشتیبانی کنندگان آنها همچون گذشته به خودشان بازخواهد گشت.

نظر شما