شناسهٔ خبر: 177559 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسینی: هم‌افزایی مدیریتی گام موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر ما بتوانیم هم افزایی مدیریتی را در حوزه تقنینی و اجرایی عملیاتی کنیم و طرف مقابل ما برای همکاری و هم افزایی تشکل ها مردمی باشند می توانیم مسیر توسعه کشور را طی کنیم.

به گزارش «نماینده»، سید کریم حسینی در نمایشگاه هم افزایی مدیریت در ایران، بیان کرد: این نمایشگاه یک اقدام بسیار مثبت و بسیار موثر است. شاید در مدت کوتاه این تاثیر قابل احصا نباشد اما قطعا در آینده چنین گامی می تواند الگویی برای سایر بخش ها باشد. ما اگر بتوانیم در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این هم افزایی مشترک را با حضور رسانه ها، فعالان فرهنگی و تشکل هایی که در سراسر کشور فعالیت دارند تقویت کنیم گام مثبتی در جهت حل مشکلات برداشته ایم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار کرد: در این نمایشگاه چندین هزار تشکل حضور دارند. این هم افزایی می تواند به شکل نرم افزاری ارائه شود و بعد به شکل سخت افزاری و سپس برنامه ریزی برای اجرای آن صورت گیرد. قطعا ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی آسیب های بسیار زیادی داریم که باید از روش های مختلف به ویژه روش های علمی و تجربی برای حل آنان استفاده کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: ما به شکل علمی و به شکل تجربه شده باید گام به گام از آسیب های اجتماعی بکاهیم. با هم افزایی می توانیم وضعیتی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی داریم را بهبود دهیم. ما آمارهای نگران کننده ای در حوزه آسیب های اجتماعی داریم که این آمارها در برخی از موارد افزایشی هستند. اگر محتوای این نمایشگاه را بتوانیم عملیاتی کنیم قطعا شاهد روند کاهشی در آسیب های مختلف اجتماعی خواهیم بود. اگر ما بتوانیم نام این نمایشگاه را که هم افزایی می باشد در حوزه تقنینی و اجرایی عملیاتی کنیم و طرف مقابل ما برای همکاری و هم افزایی تشکل ها مردمی باشند می توانیم مسیر توسعه کشور را طی کنیم.

حسینی افزود: در کشورهای توسعه یافته شاهد استفاده از ظرفیت های مردمی هستیم، هرچه رنگ مردمی بودن بیشتر باشد موفقیت و سرعت عمل در مسیر توسعه بیشتر خواهد بود و اقدامات موثرتری در زمینه توسعه کشور انجام می شود.

نظر شما