شناسهٔ خبر: 177545 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

صرفا قرائت آمار بیماران، شایسته مدیریت شرایط کرونا نیست

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صرفا قرائت آمار بیماران کرونایی و آخرین وضعیت بستری، شایسته مدیریت در چنین شرایطی نیست و باید از هم اکنون در پی تدبیر بود.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: با توجه به رشد مجدد آمار مبتلایان به بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت جامعه امری ضروری است. در آستانه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین، قرمز شدن و تداوم وضعیت پرخطر در برخی شهرها، جدی ترین موضوعی است که می بایست فرمانداران و مدیران حوزه سلامت، بدان توجه کنند و البته ورود استانداران از ضروریات است.

محدودیت اجتماعات نباید تنها گزینه مدیران اجرایی باشد

وی در ادامه اظهار کرد: جلوگیری از برگزاری مراسمات و محدودیت اجتماعات، نباید تنها گزینه مدیران اجرایی باشد، باید از همین امروز به فکر تدبیر بود. صرفا قرائت آمار بیماران و آخرین وضعیت بستری، شایسته مدیریت در چنین شرایطی نیست. باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا با پیشگیری مانع شیوع گسترده این بیماری شویم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مدیران حوزه سلامت و استانداران در هر استان باید در آستانه ماه محرم به این موضوع ورود کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما